föreställning på G

Sitter och känner mig stressad över något jag inte riktigt vet vad det är! Har en sån där konstig känsla av att jag glömt något viktigt. Har nog bara mycket just nu. Jag bestämde mig för mitt gamla jobb och har inte fått ngt svar från min chef. Jag måste säga till butiken senast imorgon om jag vill ha det jobbet eller inte. Så nu blir jag lite irriterad över att jag inte får ngt svar från chefen om det är helt hundra procent klart än.

Sitter och är lite nervös med för imorgon då vi ska visa upp våra stycken till studioföreställningen för första gången. Efter det får man konstruktiv kritik om man vill till nästa gång vi visar upp. Nu är det många nummer som ska visas upp och jag misstänker att alla inte kommer komma med. Har än en gång en olustig känsla i magen att vår inte kommer komma med. Skulle kännas otroligt tråkigt, dels för att jag inte var med i föreställningen i höstas och dels för att man lagt ner en massa tid på att repa och fixa. Återkommer om hur det gick imorgon!

Idag hade vi vårt andra instuderings tillfälle med Åsa. Tycker fortfarande om numret jätte mycket och idag började vi gå igenom lite idèer om början som vi ska ha. Kommer bli feett! Kom, kom, kom till moderna dansteatern 21-22 maj och kolla!

        
Kolla på skitungen jag passade igår. Man dör lite av henne hon är för go!

Det roligaste igår var nog ändå när storasyrran Lea hittade en film på när jag dansar i min mobil och satt och kollade på det om och om igen. Ibland utbrast hon "wow" och "åh". Haha så himla söt!

Kommentarer
Postat av: Marie

HÅLLER TUMMARNA!



♥Kram♥

2011-03-23 @ 22:22:50
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0