Summer rain

Hade en perfekt dag i sista sommardagen för ett tag igår. För idag spöregnar det och är kallt. Då passar man på att städa, handla, tvätta, kolla dans dokumentär och till sist tänkte jag dra iväg till gymmet. Gjorde fantastiska fynd igår på mina favorit butiker Monki, Weekday, Beyond retro och Stadsmissonen. Rean på de två första butikerna gjorde att plånboken gjorde dubbla volter av glädje. Som ni kanske vet så älskar jag second hand, älskar hela grejen med att någons trash kan vara någon annans skatt. Jag både handlar second hand så ofta jag kan och lämnar mina egna kläder till second hand. Igår hittade jag sjukt mycket bra saker En jeans kjol, gul midsommarklänning och svarf på beyond retro och jeans som jag ska klippa av till shorts och två fantastiska tröjor på stadsmissonen. <3

      
Den här klänningen fick inte följa med hem, men jag älskar att prova galna klänningar på Beyond retro
        

   Utsikten i vitabergs parken där vi drack kaffe igår. Nedanför oss ser ni gänget som hade färgfest alla hade varsinn färg på sina kläder!
        

                                   En bakis och corona på Helenes
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0