sommarlov

Känns helt sjukt att jag har sommarlov, kan inte riktigt fatta det än! Kommer sakna klassen något enormt. Vi är verkligen fantastiskt tighta med varandra och jag kommer sakna dem så mycket. Jag har ju spenderat varje dag med dem i en svettig danssal det senaste året. Men några kommer jag förhoppningsvis träfffa, de som stannar i Sthlm iaf! Blev ett jobbigt hejdå till finaste Rebecca med på bussen igår. Vi typ lever ju ihop och har gjort det senaste halvåret sen hon också flyttade till Lidingö, vi gör ju fasen allt tillsammans och nu ska vi inte ses på en månad! Känns sjuuukt! Men hon kommer tillbaka till Sthlm i juli för att jobba och då ska vi hänga och festa :)

Och som det brukar vara med mig när jag blir ledig och slappnar av så blir jag sjuk. Kände redan igår på jobbet att det började göra ont i halsen. Kanske inte var så smart att gå på klassfest på kvällen och dricka alkohol men jag var iaf ganska smart och gick hem vid tolv istället för att följa med ut. Men idag har jag legat mer eller mindre däckad i soffan. Smart som jag var så glömde jag stänga av alarmet så klockan ringde ju såklart klockan sju imorse. Hade sjukligt ont i huvudet, täppt i näsan och hosta så kunde såklart inte somna om. Har därför trots det fina vädret spenderat min lediga dag på soffan.

Imorgon blir det jobb igen, första dagen själv på kontoret. Hoppas det inte händer några alltför jobbiga insidenter nu bara så ska det nog gå bra. Håller tummarna för att vädret blir fantastiskt i helgen så jag äntligen kan sola lite :)


Kommentarer
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

vad härligt!!! =) hoppas de blir en bra sommar. vad are du ska jobba med?

2011-06-03 @ 07:56:30
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0