Slow dancing

Ja vad hände med den här helgen egentligen? Känns som om precis allt gick fel. Som jag skrev om igår så ska tydligen allt hända. Idag har det inte på något sätt blivit bättre. Min mobil har total krånglat i en vecka, det går inte att ringa för den stänger ned samtalet, den stänger av sig själv och jag kan inte få upp några appar. Så imorse gav Nicke det smarta förslaget att uppdatera den i itunes. Problemet är bara att eftersom telefonen är köpt på blocket och operatörsupplåst så låser sig telefonen atomatiskt när vi uppdaterar den och jag kommer inte in i telefonen. Samtidigt har den rensat telefonen helt på bilder, kontaker, appar ja allt. Nicke åkte iaf iväg till en lite mer tekniksmart kompis än oss och efter fyra timmar lyckas de låsa upp telefonen som fortfarande slår bort samtalet. Alltså uppdaterade vi allt i onödan, alla kontakter och bilder borta samtidigt som problemen med telefonen återstår. Kul, jul! Har inte direkt råd att köpa ny telefon eller lämna in den på lagning nu..awhhhhhh! Jag hatar teknik!

Nu ger jag allt hopp till nationaldagen snälla gör den här helgen minnesvärd!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0