I was a dancer all along

http://www.dn.se/kultur-noje/endast-var-tredje-danselev-far-jobb

Trots den här artikeln så får jobbet mig att verkligen inse att det jag valt rätt väg i livet. Trots att jag  sitter på en chefstjänst (med mina 23 år som en kund påpekade idag "ja vissa har kommit långt redan när de är 23") så är jag inte gjord för att sitta på ett kontor. Jag ska vara kreativ och fysisk i mitt arbete. Det är det som är det bästa med att ha det jobbet i sommar tror jag. Det får mig bara att bli mer säker på att jag verkligen tagit rätt beslut.

Iphonen är iaf tillbaka igen efter tterligare en lagning. Kan tyvärr vara så att problemet kommer tillbaka snart och då är nog hela telefonen kaputt. Att byta det som var fel kan vara lika dyrt som en ny telefon. Kul bara att jag åkte på att betala för ett bytt batteri till en telefon som ändå kanske är kaputt för att stolpskottet bakom disken inte kunde ta rätt utgifter. Fy fan, gå aldrig till ifone på st.eriksplan om ni har problem med er iphone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0