Me & Mr Jones

          
                             En gammal bild från Foo fighters konserten i juni

Nu har nedräkningen börjat på allvar! kan inte beskriva hur skönt det ska bli att vara ledig! Känner mig helt apatisk på jobbet nu för att jag är så trött. Får lite panik bara på att det verkligen inte ser ut att bli ngt bra väder när jag är ledig. Och alla resor är svindyra! Tänk om man kunde få ta på en restresa för 1700 spänn som Nicke och jag gjorde för två år sen!

Idag hade jag personalmöte med mina anställda. Kände att jag liksom ville säga hejdå och prata lite med dem innan jag slutar. Det är det som kommer bli tråkigast. Mina gulliga fönsterputsare. Jag har en kille som kom in till mig förra veckan och bad mig att stanna kvar haha. "Du ger så bra restider" sa han, ja hehe jag får väl ta det som en komplimang! Tror jag får börja beställa lite fönsterputs här framöver så jag får träffa dem. Vi har ju faktiskt jobbat ihop hela sommaren, bråkat, skrattat oh allt där emellan och snart är det slut. Förhoppningsvis har jag råd att vara ledig nästa sommar iaf mer än i år så man vet aldrig om jag kommer tillbaka. Men allt annat ska bli så skönt att slippa, bara få vara ledig och vila lite. Sova på mornarna och inte behöva stressa iväg till gymmet efter jobbet.

Idag släpade jag mig också iväg till cityakuten och fick äntligen utskrivet bricanyl en sådan astmainhalator för min ansträngningsastma. Är så sjukt jobbigt att ha astma när man ska försöka springa, känns verkligen som att försöka andas genom ett sugrör ibland och då är det bara snällt att gå av löpbandet. Men nu hoppas jag det ska hjälpa lite så jag kan springa lite innan skolan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0