Torsdag

Åh herregud är det redan torsdag? Skrev rubriken nyss och fick ett litet uppvaknande när jag upptäckte att det var torsdag. Så fort gick den veckan liksom. Träningsverken forsätter att hålla i sig, speciellt mina vader som skriker aj aj aj! Så fick man för att man tränade tre ggr under lovet!

Idag har vi haft kroppskunskap, jazz och balett sen lutade vi klockan tre som de flesta dagar denna mjukstartsvecka. På kroppskunskapen imorse hade vi en liten lektion om hållning, mycket intressant. Vi fick b.la lära oss hur man sätter sig korrekt på en stol för att hamna mitt på sittbenen. Tydligen viktigt det där och jag är typ sämst på det, sitter alltid som en hösäck.

Passade skitungarna idag med (kallar de skitungarna för att de är världens sötaste inte för att jag ogillar dem) och det gick super. Siri och Lea dansade och Siri körde ganstah style med brallorna! Sweetie!



Emma undrade vad jag tyckte om SATC 2 och jag kan väl säga som så att sex and the city kan aldrig bli dåligt. Bara kanske mindre bra. Storyn var väl sådär och jag saknade lite mer med grejen om Aidan, han har ju alltid varit min favorit bland Carries killar. Men överlag så är det ju alltid bra och fantastiskt att återse dem alla. Och kläderna ska vi itne prata om, ge mig VÅÅR nu nu NU!

Kommentarer
Postat av: emma

pust. nej ingen iphone, fortfarande avstängd från omvärlden (haha nästan iallafall)

jo själva storyn var kanske inte den bästa men jag kan tro att det är svårt o komma på mer grejer, som blir en långfilm liksom. suck jag vill också ha vår. blir galen på den här vintern!

2011-01-14 @ 10:49:02
URL: http://naeturfrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0