tisdag

Fortsättning på mitt 2010

Juli





Ackis
 audition fortsatte och jag fick en reserv plats mycket besviken. Spenderade mestadelen av juli på jobbet men hann med lite bad, fest, grillkvällar också.

Augusti





Jag
fick ätnligen lite ledigt för första gången på ett halvår typ och drog till Kreta en vecka. Fick strax efter hemkomst veta att jag kommit in på ackis på min reserv plats och en vecka senare börjar jag skolan. Mycket på en och samma gång men lyckligare än någonsin.

September





Livet
 på ackis rullade på, jag trivdes och fick verkigen världens finaste klasskompisar. Blev missnöjd igen efter det sämsta valet i Sveriges historia typ och äckliga sverigedemokraterna kom in riksdagen. Vi lämnade Skarpnäck för att än en gång bosätta oss på Lidingö.

Oktober





Jag
var hemma i småland för första gången sen sommaren och njöt av höstvädret, vi hade klassfest hemma hos mig och jag körde slut på mina muskler totalt efter fem timmars träning om dagen i 10 veckor och längtade som en galning efter höstlov. Såg Cullberg med Alexander Ekmans "triptych" och blev helt kär i den mannen och hans koreografier!

November





Jag
fick äntligen mitt efterlängtade höstlov och mamma var och hälsade på mig. Syrran och jag såg Håkan på Hovet och jag blev nykär, fick 10.000 kr i stipendie och blev frälst av tv-serien "Så mycket bättre" och speciellt vackra September.

December







Första
delen av december spenderades med lussespex rep och lussespexnatt. Fortsatte med en härlig nedvarvningsvecka med en klass om dagen och julmys. Åkte hem till smålandet och firade jul och hela grejen sen tillbaka till Sthlm för att fira in det nya året i Solna.

Så det var hela mitt 2010 ett fint år men 2011 kommer garanterat bli bättre. Denna sommar kommer helt säkert kicka ass!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hej! Hittade hit via en av dina kommentarer hos spiderchick, kände genast igen dig och tänkte att jag måste ju lämna ett avtryck. Vet inte om du minns mig men vi gick i samma ridgrupp i Hultsfred under en tid för många herrans år sedan. :) Hoppas allt är bra, lycka till med dansen! Hälsningar, Marika

2011-01-06 @ 01:35:45
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0