onsdag

Åh idag har jag haft en fett bra dag :) Streeten idag var så kul och jag är så glad at äntligen få komma igång och dansa street! Koreografin vi fick göra idag med var så sjukt rolig och när klassen var slut ville jag bara fortsötta och fortsätta! Måste nog börja ta lite inspirationsklasser snart så jag får upp min energi lite, jag behöver ta klasser som bara är kul och inte en massa press och teknik hit och dit!

Imorgon ska vi kanske ha anatomi på morgonen, ska bli så kul! Jag gillar verkligen allt som har med kroppen och träning att göra, det r alltid kul att veta saker om det man håller på med och hur kroppen fungerar! Jag längtar med tills vi har näringslära det är också sjukt intressant och läraorikt!

Igår gjorde jag ju världens tabbe i tvättstugan igen, det går verkligen inte bra för mig att tvätta nu för tiden. Men klockan tio på kvällen kom jag på att jag glömt bort tvätten och inte ens hunnit lägga i tvätten i torktumlaren, Åh! Suck så inatt har det hängt tvätt i hela vår lägenhet! Bra jobbat!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0