Måndag

Puh vilken dag! Måndag är nog vår mest fysiska dag då vi har alla tre dansämnena balett, jazz och modernt med en ynka liten lunch paus emellan. På det så var jag nog fortfarande lite bakis och trött i kroppen sen i lördags. Jag har på allvar typ inte druckit alkhol sen i somras så kroppen fick nog sig en liten chock. Jag dricker väldigt sällan nu för tiden av olika anledningar. Den främsa är väl såklart att alkohol bryter ned muskler och det är ju inte så kul om flera dagars träning går till spillo p.g.a. lite alkohol. Så nu för tiden går jag gärna ut men dricker desto mindre. En annan orsak till att jag inte dricker så ofta längre är för att det ofta blir så sena kvällar ute och med lite sömn under helgen så förstörs typ hela veckan. Denna dag var ett solklart bevis på det, jag var helt skakig i kroppen hela dagen. Så nu dröjer det nog några veckor igen innan jag går ut igen.

Förutom min stackars kropp så har dagen för övrigt varit bra, jag har varit på bra humör och det var kul att få tillbaka Sara på moderna :) Så nu lite köttfärssås och spaghetti och snart handboll :) yeah!



Såhär kan det se ut om man har en bra stretch dag på ackis :) Det är dock inte jag utan mina fina klassvän Rebecca!

Kommentarer
Postat av: Nathali

Ja jättetypiskt! Kändes lite surt när jag såg datumen för utbildningen och att jazzen skulle vara just den dagen jag var borta. Men jag får ju vara med en dag i alla fal!

Ja ska bli jättekul och åka upp och titta på musikalen. En tjej som är med och dansar, Sharon Johansson, har vi haft workshop med i skolan också så blir ett ansikte jag känner igen plus att Benke och Jennies koreografi säkert är bra! :)

Kram Nathali

2011-01-17 @ 20:30:47
URL: http://inmyhappyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0