måndag

Mitt 2010 del 1

Januari



Jag
fyllde 22 och Rebecca 23 och vi firade med en fest för de finaste vännerna. Jag hade danskurs i Aktiv Ungdom och startade upp hobbykurserna igen på ackis. Jobbade kvar på trista Investerum men började se mig om efter annat.

Februari





Malin fyllde 22 och vi firade på Vurma, Sl fick spunk och stängde av hela gröna linjen när det snöade lite för mycket och det tog mig två timmar att komma till jobbet. Jag tog jazzklasser för Therese Carlsson och blev om möjligt mer förälskad i Vals klasser.

Mars





Pappa fyllde 50 och vi överraskade honom med en resa till fantastiska Barcelona. Jag längtade mest efter våren och Karl&Knuts dansklasser. Snön började till sist i alla fall att smälta och livet såg lite ljusare ut när jag började jobba på Hemfrid.

April







Vi firade påsk i Smålandet, våren var äntligen på ingång. Jag fick två nya jobb, dels som barnflicka igen åt världens sötaste 8 månaders tjej och som rekryteringsansvarig på hemfrid. Gick på Bounces sista föreställning,
och började äntligen på K&Ks klasser och var frälst!

Maj











Syrran fyllde 20, jag var konfrencier på AU avslutningen som vanligt. Vi njöt av värmen på Vaxholm och jag kom äntligen iväg till Gbg och min älskade bästis Ida.

Juni









Mamma
, pappa Elina och Offe kom en sväng till Sthlm och vi kollade prinsessbröllop. Jag tog dansbilder i stugan en helg hemma och firade midsommar i fina småland. Audition till ackis satte igång och jag var nervösare än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0