lördag

2011 here we come! Har typ nyss gått upp ur sängen och käkat frukost. Snart ska jag bege mig iväg till Becci för att träffa Malin för första gången sedan i somras och lilla Maja. Mys. Gårdagen var lyckad, mer om det sen men först precis som alla andra bloggare och samma som förra året, en LISTA!

Året som gått..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Startade en dansarutbildning, ingenting man gör varje år kanske :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Brukar aldrig ge nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nej

4. Dog någon som stod dig nära?
nej

5. Vilka länder besökte du?

Spanien och Grekland

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

Pengar och mer tid för att träfa vänner och familj

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

15 augusti när jag fick veta att jag kommit in på ackis som 6:e reserv heeelt oväntat!

8. Vad var din största framgång 2010?

Att jag kom in på ackis såklart, kommer nog vara mitt livs största bedrift!

9. Största misstaget?

Don't do mistakes! Man ska inte ångra saker utan se framåt istället på vad man kan göra bättre!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja lite småskador som knät och överansträngning i höften
 
11. Bästa köpet?
Biljetten till Barcelona

12. Vad spenderade du mest pengar på?
dansen som vanligt

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Dansen, mina fina vänner och familj och min underbara pojkvän

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Alors on danse, we no speak americano, Från och med du, Dancing on my own, Thelephone, Waka waka, Mikrofonkåt, Gubben i lådan, Leave the world behind, Fuck you

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare trot jag, 2009 var tufft och 2010 blev ju så mycket bättre (hehe programmet alltså) av att jag kom in på ackis. I'm a happy girl!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
umgåtts mer med mina vänner, festat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Oroat mig för saker som för de mesta löser sig

18. Hur tillbringade du julen?

med familjen

19. Blev du kär i år?

det var jag redan

20. Hur många one night stands?

noll va

21. Favoritprogram på TV?

Desperate housewifes, så mycket bättre

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
neje

23. Bästa boken du läste i år?
Snabba Cash

24. Största musikaliska upptäckten?

Robyn igen

25. Något du önskade dig och fick?

Komma in på ackis, åhh vad jag tjatar om det men det är det bästa :)

26. Något du önskade dig men inte fick?

En ledig sommar, mer tid med vänner

27. Årets bästa film?
Har inte sett så mkt film tyvärr så jag kommr inte på ngn som var bättre än någon annan

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jobbade

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Nja tror inte det, lite mer pengar kanske ;)

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Like always a rockstar!

31. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, min familj och såklart ni har hört det förr DANSEN!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Olle i idol haha näää Johnny Depp som vanligt då kanske

33. Vem saknade du?
Idaaa, Maja och Malin som flyttade till Indien, London och Malta

34. De bästa nya människorna du träffade?
Mina fiiiiina klasskamrater på balettakademien, ja och alla andra på skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0