lördag

Håller på för fullt med koreograferande till dans kursen jag ska ha på Aktiv Ungdom nästa helg. Är helt klar med uppvärming, diagonaler och jazz koreografi och nästan hela street koreografin. Tror jag sparar lite av slutet på den till onsdag då vi har street med Daniel så jag kan få lite inspiration. Har inte tagit en street klass sen innan höstlovet så kreativiteten flödar ju inte där kan jag säga.

Har äntligen fått abonnemang och surf till min mobil nu så nästa vecka kan jag blogga för fullt :) Men halebop lyckades ju skicka abonnemanget till min förra adress i skarpnäck, rekommenderat brev så jag var ju tvungen att åka ut ända till skarpnäck och tillbaka igår efter skolan för att hämta det. Galet krångligt men efter mycket om och men har jag det nu :)

Hittade iaf det här klippet på youtube idag, mina kära klasskompisars nollnings musikvideo som vi gjorde första veckan på skolan. De var i schlager gruppen och detta är deras bidrag, så jävla bra!



 

Kommentarer
Postat av: Nathali

Hej Johanna!

Ser jättefram emot din ledarutbildning i helgen men missar tyvärr hela jazzdagen (vilket är den jag absolut vill gå på) för att jag ska på Romeo och Julia musikalen i Stockholm då, typiskt! Men kommer på söndagen och det ska bli så kul! :)

Kram Nathali

2011-01-17 @ 13:00:07
URL: http://inmyhappyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0