torsdag

Idag har varit en lång dag. Kom hem för en halvtimme sen ungefär då jag har jobbat efter skolan och har nu precis, duschat slängt i mig lite mat och nu blogg innan sängen väntar. Ingen fritid för min del idag, men det gör inget för imorrn är det FREDAG! En välkommen sådan, helgen behövs verkligen för min kropp.

Dagen för övrigt har gått ganska fort vi började med anatomi på morgonen där vi fortsatte med muskler som gluteus maximus alltså rumpan, hamstrings, knä och vader. Kul! Sen jazz, lunch, balett och kontaktimprovisation.

Tänkte börja med en bra sak för mig själv idag som jag blev lite inspirerad av min klassis Rebecca som hon gjort på sin blogg, nämligen att skriva ned bra saker som man får höra om sig själv från klasskpompisar och lärare! Fett bra att ha dagar då man känner sig lite mindre bra att gå tillbaka och titta på. På jazzen idag så hade jag t.ex. en usel dag då jag verkigen inte hittade center någonstans och jag kände mig allmänt ostabil och flängig. Då kommer en klasskompis fram och säger att jag gjorde koreografin skitsnyggt idag och då värmer det verkligen lite extra! Det är sånt där bra att komma ihåg en usel dag!

Nu taggar jag lite extra hårt inför musikalstaging imorgon på sången, förra veckan fick jag nämligen höra av en annan klassis att jag var grym på den klassen och att det syntes att jag tyckte det var roligt. Och det gör jag verkligen, fy fan vad jag tycker det är roligt att musikala, så jag längtar till imorgon 15.15 då den klassen sätter igång!

    

Fick ytterligare en bild av Emma idag som vi tog i julas när jag var hemma, så fin!

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh bilden är så himla fin♥...:)

Bra att du äntligen tar dig dig positiv feedback... Sen blir jag lite full i skratt varje gång du skriver att et är så rolitg med musikal, tänk så många gånger jag har sagt att du skulle passa till musikalartist...:)



Kram på dig och ha en bra heleg!!!

2011-02-11 @ 17:47:53
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0