tisdag

Åh idag var en sådan där jobbig dag igen så jag måste bara få gnälla lite. Jag hoppas att jag inte blir allt för gnällig på bloggen för tro mig jag älskar det jag gör, varje dag. Men att dansa är TUFFT och ibland tar det emot. Speciellt dagar som denna då allt bara gör ont. Idag ville jag bara gråta för hela min kropp gör ont just nu. Höftböjare, knän, rygg, trampdynorna och ena foten som jag lyckades vricka på moderna. Det som är dumt är att alla skador uppkommer antagligen från höften, eftersom jag har ont där så jobbar jag fel och kompenserar delar av kroppen så jag får ont på andra ställen. Längtar till torsdag och naprapat tiden så jag får ordning på detta snart! Idag tog jag mig iaf samman och lyssnade på min kropp för vid stången gjorde höftbörjarna så ont att jag började gråta och fick sätta mig resten av lektionen.

En rolig klass idag var iaf teater klassen. Vi fick improvisera kring olika ord och meningar tillsammans med olika känslor och vi fick till riktigt fina scener. det bästa var på slutet när hela klassen blev sjukt tävlingsinriktad när vi fick i uppgift att Jessica att korta ned en scen på fem minuter till 20 sek och vi lyckades! Fy fan vad vi är bra :)

Här kommer iaf ett klipp som ALLTID får mig att skratta, Hur söt unge??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0