tisdag

Idag har verkligen varit en sån där härlig upp och ner dag! Vi hade DAF test imorse på fysen vilket är ett konditionstest och jag hade faktiskt förbättrat från i höstas när vi gjorde det sist. Sen hade vi jazz som gick inte så bra. kroppen lydde inte och jag får verkligen inte till den där koreografin som vi håller på med nu, känner mig alltid jätteflängig och okontrollerad. idag hade vi lite feedback på slutet med vilket jag har lite blandade känslor för som vanligt.

Efter lunch var det balett där kroppen verkligen inte lydde för fem öre! Är så trött i alla muskler nu så klassen var tung! Sista klassen för dagen var teater och då kom äntligen dagens höjdpunkt. Vi hade fått i läxa att göra en liten dans till en känsla som vi fick förra veckan på klass. Jag hade känslan sorg och ganska hög siffra på det och klantig som jag är hade jag såklart helt glömt bort detta. Men som tur är blev jag påmind imorse av en klasskompis och fick en snilleblixt då jag både kom på låt och föremål som vi skulle använda. Och alla i klassen var såå duktiga idag, vår lärare Jessica bara överröste oss med positiva ord. Mitt stycke kallade hon brillant och färdigt att sätta upp på en studioföreställning. Blev så glad, jag improvisera igenom hela stycket och fick ändå super fina ord, då blev jag glad!

Nu maaaat!

      
En annan rolig insdändare jag hittade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0