Tisdag

Trött, trött, trött. Det är bara förnamnet idag! herrejesus! Vi var ju på föreställning förut på Dansens hus som vi fick se gratis med skolan och ja, den kan väl sammanfattas såhär zzzzzzzzzzzzzzzzz...

Förstår inte varför all modern dans måste vara sådär, I don't like, svårförstådd och tråkig. Och jag som var trött innan liksom, kan säga att det var svårt at hålla ögonen öppna. Jag hade faktiskt en klasskompis som somnade på riktigt, det säger typ allt om det stycket.

Klasserna för dagen har varit fysklass, modernt, balett och teater och dagen har varit trött genomgående. Nu ska jag slänga i mig den sjunde måltiden för dagen och sedan stupa i säng. Imorgon ska jag till naprapaten för behandling av mina överansträngda höftböjare, jag säger bara AJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0