onsdag

Åh idag kommer jag iaf vara positiv för idag har varit en bra dag! varför kan inte alla dagar bara flyta på så bra som idag?

Morgonen började iaf bra med en personlig sak men som var ett bra besked och fick mig på bra humör. På moderna var jag peppad och pigg, inte yr, trött och ont som det brukar vara. Idag satt koreografin nästan med, det gjorde den verkligen inte igår.

Den bra dagen fortsatte sedan med att rebecca och jag fick till det bra med koreografin som vi gör till studioföreställningen. Vi korrade lite på lunchen och det kommer nog bli supebra :) Vi ska börja lära ut till våra meddansare på fredag lunch!

Och dagen bara fortsatte att vara positiv för på jazzen så fick vi det underbara beskedet att vi fick kolla på treornas klass med fantastiska, fantastiska Charlotta Öfverholm i modernt. Alltså jag satt som förtrollad hela klassen, guuud vilken kvinna, vilken klass! Jag ville bara vara med! Min kropp och höftböjare behövde verkligen vila också.

Sista klassen för dagen var street som gick hyfsat. Vi började med ny koreografi som var fett kul, men svår som vanligt med Daniel. Vi kommer fortsätta på den nästa vecka så man får en chans till.

Efter skolan var jag duktig och var för första gången denna termin kvar i träningsrummet en timma och tränade utåtvridningsmuskler, fötter och stretchade min hat stretch sexminutaren! Nu börjar höfterna verka igen och jag längtar som en galning till naprapatbesöket imorgon. Nicke kände på mina höftböjare förut och konstaterade det jag befarat, de är sjukt upsvullna så en inflammation är det säkert.

Nu en avokade, sen dusch och sängen med en bra bok!

                             
                        Superkvinnan Charlotta Öfverholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0