lördag

Idag jag varit väldigt olik mig och duktig. Alla som känner mig väl vet att jag är ganska alarvig och att städa är verkligen inte mitt favorit göre direkt. Det brukar mina kära pojkvän stå för i det här hushållet. Men idag minsann när pojkvännen är borta och jag för en gångs skull i mitt liv hade lite dötid då jävlar kom hushållerskan fram i mig. Jag har städat hela lägenheten, diskat, strukit och t.om. hör och häpna städat ur hela kylskåpet. Ja det ska ju också göras, fattades bara att jag hade ställt mig och putsat fönstrena också. men där gick gränsen haha, lite för kallt ute för det.

Ikväll blir det lungt med Rebecca. Vi ska laga mat, tjöta och kanske kolla mello eller ngn film. Här nedan kommer några nya bilder från fotograferingen i dec med Emma som hon redigerat, enjoy!

     

     

     

Kommentarer
Postat av: Nathali

Ja ansiktet är jag jättebra på att tappa! Tack så mycket för att du delade med dig. Känns skönt att jag inte är den enda i denna dansvärld som inte kan få fram sin personlighet och låta ögonen lysa ;)

Kram Nathali

2011-02-12 @ 17:54:38
URL: http://inmyhappyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0