fredag

Så i onsdags skrev jag ju ett inlägg om mina favoritprogram eftersom jag älskar TV-serier så nu tänkte jag ha ett inlägg om mina favoritbloggar. Jag är verkligen en bloggnörd, följer säkert 20-30 bloggar och älskar att grotta ned mig i mina favoritkändisar eller artisters liv. Så här kommer några tips om mina absoluta favoriter NJOY!

Sofie Fahrman Åh en av mina absoluta favoriter, jag menar hennes liv med kläder fester och glamour i NY och Sthlm. Så är hon nog en av mina stilförebilder också, otroligt duktig kvinna!

Emma Jansson En av mina närmsta vänner och också en fantastisk fotograf och konstnär. Det är hon som bl.a. gjort min bloggdesign och min profilbild på facebook.

Spiderchick Har ni inte läst hennes blogg så gör det! En riktig förebild bland unga kvinnor, rolig, duktig och framförallt en normal tjej att se up till! Jag känner alltid igen mig i hennes humortistiska inlägg och brukar garva högt här hemma till igenkänningsfaktorn.

EMSEDGE Också en fantastiskt duktig tjej och stylist med underbar stil!

Columbine Smille Elin Klings assistent som skulle behöva mer credd än hennes chef enligt min åsikt, brukar passera henne på väg till skolan då hon bor i närheten av ackis.

HannaPee Också en sjukt skön tjej med härlig självdistans, lite som spiderchick.



och så till sist några klasskamrater till mig, ifall ni gillar mina dansinlägg så kolla in dessa med :)

Rebecca

Philippa

Therese

Kommentarer
Postat av: emma

åh men vilken ära o få vara med på den listan :)

haha jag satte din profilbild på fb på framsidan på min fotobok som jag har med till alla kunder.

varenda människa säger "oj, detta måste vara en gammal bild på dig, när tog du den?" haha... jag måste börja varje konversation "det är inte jag på bilden" ;)

2011-02-05 @ 18:46:53
URL: http://naeturfrost.blogg.se/
Postat av: Birgerseline

Great page I will be a return visitor!

2011-11-27 @ 20:08:26
URL: http://birgerseline.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0