Nollning

Fy fan vad jag älskar att vara tvåa den här veckan! Idag har vi blivit behandlade som kungligheter av "nollorna" ja ni såg ju listan i inlägget innan :) Har fått godis och kakor, dörrar öppnade och folk som skriker "Hej Johanna Lindqvist" i korridorerna efter en :)

Imorse önskade t.o.m en etta en låt till oss i p3s morgon passet, hon tillägnade den "oss underbara tvåor" Gå in på p3s hemsida och lyssna från dagens sändning 14 min in i programmet, Hanna Hellquist och Nikolina snackar balettakademien.

Annars så har lärarna kört skiten ur oss idag, mjukstartsvecka in my ASS! Började dagen med ett sjukt tufft fyspass som ingen var beredd på. I vårt schema stod det kroppskunskap. Bara en massa lår styrka, så ja jag vet var jag kommer ha träningsvärk imorn! Sen hade vi första moderna klassen med Jeanette. Har aldrig haft henne i dans innan, bara kompisition och danshistoria. Var helt ok, modernt är ju inte mitt favvo ämne men det kommer bli bra. Jeanette gör mycket Graham och Limon teknik så det är spännande.

Imorrn blir det en bra dag, första jazz klassen med Val och sen får vi våra mentorer, sjukt spännande!

    
Saknar förövrigt lilla Jeke mums. Ni skulle sett hans min när Nicke och jag åkte i söndags. Då satt han hopkupad med öronen bakåt och såg ledsen ut. Åhh världens underbaraste hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0