Tisdag

Dagens Träningssammanfattning

Fys Idag fick vi välja på att jogga och eftersom det var superfint väder imorse så valde jag, Rebecca och Tina att ta en tur runt stan. Vi powerwalkade (det är ju trots allt grön vecka) runt nästan hela stan. Från Östermalm via humlan till norrmalm, kungsan vidare till stan och tillbaka till skolan. Blev en mycket skön start på dagen.

Uppvisning Vi visade upp våra stycken till studioföreställningen igen för juryn och den här gången fick vi helt ok feedback. De sa ingenting speciellt om att vi inte ändrat slutet på numret som de ville och anmärkte bara på småsaker och uttryck som vi ska öva på och repa mer på. Så boka biljetter till vår föreställning den 16, 17 april på ackis för då kommer ni få se mig i mitt koreograferade "Big spender" nummer! Kommer bli fabolous!

Balett en sådär dag. Hade min finaste balettdräkt på mig idag vilket faktiskt hjälper en del speciellt en trött dag som idag. Stången gick bra, på golvet kom tröttheten. Ville bara sova.

Teater tröttheten fortsatte. Höll på och somna flera gånger trots att lektionen var kul! Idag fick vi börja med text igen, tycker det är så kul. Vi blev indelade tre och tre och hela klassen fick samma text som vi ska öva in och jobba med ett tag. Helle, jag och Alex hamnade i samma grupp och vi började läsa igenom texten några gånger och nästa gång ska vi fortsätta jobba.

Sen blev det hem till boyfriend och soffan där jag sepnderat resten av kvällen. Får hoppas på mer energi imorgon!

            

Kommentarer
Postat av: Marie

Yes vad roligt...:) Vi kommer så köp biljetter till mamsen o papsen....



Kram till dig hjärtat!!!

2011-04-06 @ 21:03:13
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0