Subjazz

Kommer ni ihåg i måndags när jag skrev att jag hade hittat min inspirationskälla igen i Karl&Knut och att jag hade tänkt ta deras klass ikväl! Awhhhh just nu håller de på och jag vill vara med! J*vla barnmorska som inte kunde informerat mig innan att jag inte fick hoppa på en vecka.

Ja så K&K var ju inte att tänka på. Ni som tagit deras klass någon gång vet att mestadelen av klassen består av hopp och att betala 100 spänn för en klass där man inte kan göra hälften känns inte så lockande. Så ja här nedan ser ni ju vad jag missar. Hoppas de lägger upp deras nya koreografier snart på youtube så jag kan visa vad de har för koreografier just nu bl.a. den med Adele som jag berättade om i måndags men de gör också en ascool till ledmotivet till True Blood, ni vet "bad things"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0