silly thursday

Sitter hemma i soffan och tjurar har nämligen fått träningsförbud i en vecka som jag redan brutit mot och kommer bryta imorgon igen. Men ja vi tar det väl från början. För ett tag sen bestämde jag mig för att sätta in en kopparspiral som preventivmedel då jag tidigare haft p-ring som inte funkade av vissa anledningar. Så efter en massa samtal hos ungdomsmottagning och barnmorska så kom vi iaf fram till att jag skulle testa spiral och imorse innan skolan var det dags att sätta in den. De hade varnat mig innan om att det skulle göra jätte ont så jag var naturligtvis super nervös innan. Men själva insättande var inte så farligt kändes som en rejäl mensvärk ungefär det värsta var efteråt när barnmorska meddelar mig att jag inte får träna på en vecka. Vaa?! ursäkta men varför har ingen meddelat mig om detta innan? Jag går en dansarutbildning och kan inte vila en vecka det är helt omöjligt speciellt nu i instuderingstider!

Förstår ni nu om jag blev arg? Kan ju vara en viktig sak att meddela innan så att man kan boka in insättningen när det passar då t.ex. för mig om två veckor när jag har påsklov. Men som sagt jag var inte så duktig och följde rådet utan jag var med på jazzen på morgonen ändå. Nu har jag iaf fått släpa mig hem till soffan då magvärken faktiskt satte stopp för mer träning idag.

Imorrn kommer jag nog vara med ändå fast försiktigt och skippa hopp och för mycket spring, att sitta i en vecka det går liksom inte!

       
                    Bjuder också på en nostalgibild, Rebecca kommer du ihåg?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kommer ihåg! Stackare, vad dumt av dem! Hoppas du kan dansa snart. Tur det inte var föreställningsveckan..

2011-04-07 @ 19:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0