påsklov

Har haft en fantastisk andra dag på mitt påsklov. Nästan hela dagen har jag spenderat på balkongen i solen med en bra bok, några tidningar och kaffe. Fantastiskt! Mer spännande än såhär är tyvärr inte mitt påsklov. Försöker så gott jag kan att vila upp alla muskler jag har i kroppen så jag kan komma tillbaka fit for fight för de sista fem veckorna efter lovet. fast jag kan väl erkänna att det redan spritter i kroppen av rastlöshet. Som tur är åker jag hem till smålandet på torsdag för att njuta av den riktiga lantluften!

Och just det, har ju glömt att berätta att jag har fått en tatueringstid på torsdag för en ny fin tato till min samling :)

      
                              Fick blommor av papi på föreställningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0