Nytt rouge

      

I lördags handlade jag ju som sagt ett nytt rouge och nagellack. Det fick bli ett rosa rouge från Face och gult nagellack från H&M. Jag har bestämt att jag från och med nu ska lägga lite mer pengar på smink och hårprodukter. I mitt badrumsskåp finns tyvärr mest billigt H&M smink och lite grann som jag fått av mamma från finare märken. Men när jag köpt själv förut har jag mest köpt billigt smink som jag vet egentligen inte håller speciellt länge eller är bra för huden. Så nu har har jag tagit tag i saken och köpte dels ett dyrare läppstift från Mac i London i en mörklila grymt snygg färg som jag är fett nöjd med så igår slog jag till på ett lite dyra rouge från Face. Får lämna ett utlåtande lite senare om det var bra eller inte men jag är supernöjd med den rosa färgen, kommer bli fett fint nu till våren och sommaren!

          
                                   Såhär ljust, ljust rosa blir det på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0