söndag

Åh vad skönt nu är vi äntligen inflyttade och klara på Lidingö. Anledningen till varför jag inte varit s aktiv på bloggen här de senaste dagarna.
Ska börja med en liten snabbgenomgång av de sista dansdagarna

Torsdag dagen börjar med floortecnique. Fortsatte med jazz med världens träningsverk efter onsdagens styrkepass med A. Blev inte bättre denna klass! Efter lunch var det balett och sen den hittils roligaste improklassen. Var så himla bra vi skulle göra typ improvisationer där en dansade och hade allt från en till sju åskådare. Det var sjukt roligt både att göra, vara åskådare och titta på när andra gjorde. Love it!

Fredag fick ge upp min sovmorgon då vi har balett i halvklass och jag frivilligt erbjöd mig att komma tidigare och filma min andra halva av klassen. Sedan filmade Anne våran halva. Ska bli intressant att titta på senare med förhoppningarna att man har utvecklats ganska mycket till nästa gång. Vår klass har även fått fin kritik från K i veckan som tycker att vår etta är väldigt hängivna baletten och skolan överlag, känns fint.
Fortsatte med jazz efter lunch och då gav klassen verkligen allt. Det var sista klassen på den röda veckan och den sista lilla energin som fanns i kroppen skulle ut! efter klassen freakade alla ut och stod och headbangade till vår låt vi gör koreografi till haha tvåorna kollade in och såg ut ungefär som om vi var dumma i huvudet! Love my class!
På kvällen kom mamma, pappa och Nickes mamma och pappa. vi käkade tacos och laddae inför kommande flytthelg.

lördag Flyttningen satte igång. Började med att packa det sista medan Nicke, pappa och pelle började bära in möbler i bilen. När de fått ut det mesta började jag, mamma och annika städa medan killarna körde allt till Lidngö. Nr de kom tillbaka hade vi hunnit städa det mesta av köket, garderoben, gästrumet och sovrummet. Skönt. åkte ut till Lidingö sen och började packa upp och skruva ihop allt. Nicke och jag åkte och köpte lite mat som vi festade på senare.

Idag åkte vi ut en sista sväng till skarpnäck och städade det sista innan mamma, pappa, annika och Pelle åkte hem. Nicke och jag åkte tillbaka hem och har hållt på och packa upp så mycket vi bara hunnit till nu. Snart kommer Oline och Peder en sväng på inflyttningsfika. Sen ska jag ladda för ännu en lång och nu gul skolvecka. :)

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Tittar bara förbi och säger hej :)..,kram på dig

2010-09-28 @ 11:35:12
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0