Torsdag

Idag har varit en märklig men mycket soft och skön dag på denna tuffa vecka. Vi började med body rolling imorse och fokuserade på fötterna. Tror det var väldigt nyttigt för mycket av spänningar m.m. sitter i fötterna.
Fortsatte med jazz som var tung men jag orkade mig iaf igenom klassen.

Efter lunch hade vi samtal på moderna så när vi väntade så fick vi kolla på treornas klass med Jennie Widegren. Alltså fy fan säger jag. Jag har aldrig sett henne undervisa men hon var heeeeeelt fantastisk. Hon såg allt, ALLT. Helt sjukt. Hon sa sp sjukt mycket bra grejer, och sen när de körde koreografin. Åhhh det var så fint och jag hade sett den här koreografin innan massor på youtube, och treorna var såååå br! Shit jag började typ gråta flera gånger för att de var så fantastiska! Åh längtar till trean då jag får vara sådär duktig!

Sista klassen för dagen var impro där vi på slutet fick se vår lärare Åsa vår moderna lärare Kerstin och vår blivande moderna lärare Sara köra en impro med varandra. Så himla kul, de var så roliga och påhittiga!

Så en härlig dag med ganska mycket sittande och tittande vilket behövdes så man kan krama ur den sista energin imorgon innan looovet! bara en dag, tre klasser och 21 timmar kvar :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0