Söndag

Puh vilken skön dag jag har haft. Kom på igår innan jag skulle gå och lägga mig att vi fick en timme till inatt. Sjukt skönt. Idag har jag bara softat. kollat på film, städat, planerat m.m.

Igårkväll när jag slutat jobba åkte jag och Nicke till Pontus och Lovisa på kvällen där även Glenn, Linda och Henke var. Vi lagade sjukt god vegetarisk lasagne och umgicks. Jag var faktiskt duktig och stod över drickat för kvällen och körde hem. Ja ni hörde rätt, jag KÖRDE haha. Men det var typ klockan halv två på natten så det var ju inte så överdrivet mycket bilar ute. Det är som när man övningskörde förr man får ge sig ut när ingen annan är ute haha. Men det gick bra och jag körde ända från Solna till Lidingö :)

Nu väntar en skön vecka av ledighet som jag hoppas inte går alltför fort. Här nedan slänger jag in ett asbra klipp innan på världens bästa popare Salah från Frankrike. Enjoy, han är sjuuk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0