söndag

Har haft en superfin söndag trots jobb igår. blev lungt och mysigt just the way I like it!
Igårkväll hade världens bästa pojkvän fixat lördagsmiddag och chokladpudding till mig så det blev filmkväll. Shutter island såg vi, bra film den rekomenderas.

Idag har jag haft mysdag med Oline på stan. Först nya utställningen modefotografi genom tiderna på fotografiska, sen brunch på bakverket och sist en lite runda på stan. Oh så fin höstsöndag det blev. Det är dagar som idag som får mig och älska hösten. Nu blir det ännu mer höstmys under filten i soffan till en film.


Kommentarer
Postat av: Elina

Kul att ni ska komma hit nästa helg :)

Glöm inte att ta med mina böcker då som du hunnit läsa ut! synes! Puss

2010-10-10 @ 22:13:23
URL: http://lindqvistelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0