söndag

En liten lista jag snodde från en blogg

Bästa promendad: Längst med Djurgården eller kungsholms strand

Favoritgata:
Skånegatan

Favoritdrink: white russian

Äter lyxmiddag på:

Bästa mikromaten:  Äter aldrig micromat för det finns ingen god micromat

Favoritförort:
Skarpnäck utan tvekan, love it.

Fikar gärna på: Ett supermysigt cafè i gamla stan som jag inte minns namnet på, nere i en källare iaf med supergott tchaite

Bästa lunchställe: Ett soppställe på Mariatorget

Bästa brunchen: Bakverket

Bästa kaffet: Starbucks

Bästa konsertlokalen: Berns

Här bjuder jag mamma på middag: Kho pang ang

Här bjuder jag pappa på middag: texas Burger

Senaste Stockholmsupptäckt: Bakverket

Senast sedda teater-/bio föreställning: Shit när var jag på bio senast?

Senast sedda utställning: Fotografiskas modefotografi genom tiderna

En bra gåbortspresent:
Ljus och lyktor

Favoritlyxartikel: Dyrt smink

Läser just nu: Andreas carlssons biografi, not good..

Läser helst: Biografier

Favoritråvara: ost? är det ens en råvara?

Favoritfärg: svart

Favoritmärke: Acne

Favoritskor: Mina ännu oköpta Acne pistols kopior :)

Klädkonto per månad: Kanske 5-600?

Dricksprocent: Drygt 10 procent

Modeförebild: Nu är jag tråkig men systrarna Olsen

Motionerar: 5 timmar om dagen på balettakademien

Mest överskattade affär: Judits secondhand, hittar aldrig något där

Det dyraste jag har köpt: Min skolgång, men tanke på att min utbildning kostar 120.000

Favoritprodukt på Systemet: vitt vin

Favoritprodukt på Apoteket: Förkylningsprodukter haha

Bästa fyllekäket: Gyros

Lyssnar på: Queen och Robyn

Bästa förfestmusiken: Just nu Robyn

Senast gnolade: "I want't it all"

Senast köpta skivan/-låten: Pinsamt men jag laddar hem allt.

Dansar helst till: 90-tal

Senaste impulsköp: Ett par sneakers på tradera

Senaste fyndet: Mina superdupersnygga nike sneakers på barkaby outlet för halva priset!

Senaste secondhandfyndet: Stövlar på ericshjälpen

Fulaste klädfärg: Brun

I dvd-spelaren/datorn: Twin peaks

Användbar pryl: datorn

Mode jag aldrig vill se igen: Allt 80-tal

Värsta huvudbonaden: Truckerkeps

Bästa huvudbonaden: Svart mössa

Favoritaccessoar: RINGAR i massor

Bil/Transportmedel: Cadillac

Återvinner: Det mesta jag är bra på återvinning!

Hejar på/håller på: Folk som har röda politiska åsikter

Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Läser metro, en bok eller mítt nya intresse gamla sommarprat i ipoden. idag lyssnade jag Sissela Benns från 2008, den var bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0