onsdag

Kom hem från finaste skitungarna Siri och Lea för en stund sen. Åh det var så himla kul och se de igen. Nu kunde Siri gå och säga en massa ord, sist när jag lämnade de hade hon precis lärt sig att ställa sig upp. De är nog de finaste och sötaste och underbaraste ungr jag träffat. Ska bli så kul att ha dem imorgon :)

Dagen förövrigt har varit tung som igår. Moderna var riktigt segt, jazzen gick bättre. Vi hade besök från kävesta folkhögskola och jag träffade min gamla gymnasieklasskompis Natalie :)
Sista klassen som var street gick däremot helt ok. Får alltid sådan ny energi på dem klasserma för att det r så sjukt roligt. Idxag fortsatte vi på den sjukt snabba koreografin från förra veckan. Och jag trodde nog jag skulle dö i början men i slutet satte jag hela koreografin, yeej på den! Nästa vecka ska vi kolla på en massa bra dansklipp och sen har vi inte street förrän efter jul igen.

Här kommer två klipp på först en hiphop dansare som tolkar biten "The dying swan" och sen orginalet med Anna Pavlova, sjukt häftigt båda två!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0