lördag

Idag är det pepp för ikväll är det klassfest :) Yeej. Ska städa och fixa hela dagen så det blir en fin kväll med mina klassvänner.

Har inte hunnit skriva på några dagar. Har varit uptagen med att barnvakta världens två sötaste ungar. Lilla skitungen Siri har lärt sig och gå och prata lite, såå söt. Så fört man säger "Ska vi göra det Siri" Så svarar hon "Näe" haha så söt.

Igår fick jag även en sjukt rolig nyhet. Ann-Sofie som jobbar på Aktiv Ungdom i Vimmerby där jag var dansledare förut ringde och sa att jag hade vunnit ett kultur stpiendie som hon sökt åt mig. 10.000 kr! Awhh fatta att jag blev glad! Tror aldrig jag har vunnit något i hela mitt liv förutom max 100 spänn på triss. Helt sjukt. De pengarna kommer gå direkt till min utbildning, så skönt. Behöver bara ta halva terminslånet nästa termin. Så nu måste jag ta ledigt från skolan och åka ner till Vimmerby den 18 nov för prisutdelning. Tydligen värsta grejen på mässhallarna där Paolo Roberto kommer vara och föreläsa. Åh ska bli kul :) Tack än en gång Ann-Sofie!

Nu ska jag en sväng till systemet. Tjoo

Kommentarer
Postat av: emma

woho du är bäst!!! grattis!!

2010-10-23 @ 11:58:40
URL: http://naeturfrost.blogg.se/
Postat av: Marie

Grattis älskade vän♥ Visst är du bäst precis som Emma skriver...:)



Från en mycket stolt mamma!!!

2010-10-23 @ 15:44:33
URL: http://ma
Postat av: Elina

Grattis! Det är du värd! Puss

2010-10-23 @ 17:06:04
URL: http://lindqvistelina.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

Och grattis igen säger jag :)) Du har verkligen jobbat hårt, kul när man får feedback på det, är du värd!

KRAM

2010-10-23 @ 17:36:07
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com
Postat av: Laila

Grattis Johanna.Kul att Du får en uppskattning för allt Du gjort för dansen i Vimmerby. Och förresten ETT SORT GRATTIS till platsen på Balettakademien hälsar "Gammelmoster "

2010-10-23 @ 19:54:00
Postat av: Nathali

åå va kul! :D Grattis!

2010-10-23 @ 21:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0