tisdag

Blev visst inget bloggande igår. Däckade i soffan när jag kom hem framför biggest loser och hollywood fruar och hade inte så mycket ork över till annat.

Ligger förvisso däckad i soffan idag med, med en påse skumtomtar och degar, men lite mer ork över till annat. Snart är det första advent och då får jag börja julmysa på riktigt. Tycker det är lite fusk att göra sånt innan advent det roligare att spara på det hela och njuta ordentligt den månad det är jul annars hinner man ju tröttna till julafton :)

Veckorna nu innan jul kommer vara tunga, kroppen har redan tagit jullov känns det som. Musklerna är stela som en träkloss och att stretcha är en plåga. Therese och jag gjorde mördarstretchen idag och det gjorde oooont.
Förövrigt har dagen bestått av floortecniqe (unnade mig att skippa fysen imorse och ta florrtecnique istället eftersom det är grön vecka), modernt med Malin Wiskari idag som vikarie min favorit vikarie, just loooove her!

Efter lunch balett som trots min helt döda kropp och energi faktiskt gick helt ok. Var skönt att göra Ks övningar igen efter att vi själva hållt i balettklassen igen efter en vecka då K har haft snack med var och en.

Sista klassen var teater där vi idag jobbade med improvisationer där vi bara fick tre olika repliker att jobba med som också bara fick sägas en gång var. Först var det "hej" "jo" och "nej" och sen var det "hej" "tjena" och "hallå". Alltid lika roligt med teater.

Till sist lite bilde från i lördags när vi firade mormor hos min morbror. 

                                           Papi <3
              

                                             Maaat
              

                                Sen fick jag alvöron?
              

              

                                  Crazy boyfriend?
              

   Kusin vitamin har nog redkord i att öta upp en efterrätt så fort som möjligt
              

                                   Mormor och Leif
              

                                 Hittade årets skolkatalog
              

                             Mormor får presenter
              

                       Kusin vitamin och jag spelade wii
               

              

                                       Sen trött
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0