onsdag

Herregud jag har verkligen ingen tidsuppfattning denna vecka. Har trott att det var torsdag hela dagen och igår trodde jag att det var onsdag. Nu fick jag helt plötsligt för mig att det var måndag. Åh herregud är så trött. Idag hade vi afromodernt med Malin Wiskari. Heeelt wonderful. Synd bara att jag var så trött i kroppen. Men fan vad det är kul. Jag kan inte sluta le när jag dansar afro, det är så fantastiskt. Inga krav, inga regler bara slänga med allt du har och skaka rumpan :) Däremot fick jag sota för det senare på jazz klassen. Känner mig mycket bättre i knäna nu så idag vågade jag vara med på alla hoppen men som sagt lyckades visst slänga lite för mycket på huvudet i afron så jag fick ngn sorts nackspärr och fick skippa snurrarna istället. Inte lätt att spota när man har ont i nacken.

Så just nu sitter jag med världens största halsduk och linement och hoppas att nackspärren ska gå över till imorgon. Det måste tydligen vara ngt med min kropp varje dag nu. Min kropp är trasig och allt gör så ont. Men det är bara att bita ihop nu för det är bara två veckor, två dagar och en workshops vecka kvar innan jullov. Fick reda på idag att Malin ska hålla i afro under workshopsveckan, gissa om jag kommer ta hennes klasser??

Imorgon har vi komposition hela eftermiddagen? Knasigt, vart tog baletten vägen? Vet ej om jag ska vara glad? min kropp behöver paus från balett men komposition i tre och en halv timma känns sådär? Ah ja vi får imorn. Nu blir det bingen!

        
                                  Gammal bild på mig och ina fiiina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0