fredag

Yes jag sitter faktiskt på tåget, helt otroligt! Jag lyckades till slut få tag i en sista minuten på 20.10 avgången. Så underbart så nu rullar jag mot götet och är framme tjugo över elva. Då ska jag möta upp min bästaste vän och sen spendera två dygn med henne :) Love it

Tänkte bara en snabbis kommentera eurovision eftersom alla har så mycket åsikter om det. Men vad fasen vi gick inte vidare i år, någon gång måste ju det med hända. det var flera favorittippade länder som inte gick vidare. Och jag kan ju säga att jag aldrig riktigt har varit ett fan av varken Anna Bergendahl med bubblan i halsen eler själva låten. den är ju inte dålig direkt men oj så tråkig. Kolla på de ballader som gick vidare det var verkligen storslaget och smäktande. Jag sa redan från början att vi skulle skickat salem eller eric saade, inte för att eric var speciellt bra men låten hade så funkat. Vi behövde verkligen lite upptempo bland alla årets ballader. Och det där med att baltländerna alltid vinner och röstar på varandra hit och dit det är ju bara dåliga förlorare snack- herrgud förra året vann ju norge, island kom tvåa och vår egen svenska Arash kom trea, herregud det kan ju inte bli nordeuropeiskt varje år! I år hejjar jag på israel eller Turkiet!

En liten snabb kommentar om veckans K&K klasser med. Sjuuuuukt roliga, har aldrig förut känt sådan dansglädje som jag känner när jag tar deras klasser. Trodde heller aldrig att jag skulle klara av deras sjukt svåra koreografier som finns på youtube men nu har jag testat ganska många och det går superbra. Denna vecka har vi kört på den här! Lovely! Igår kom också Knut fram till mig och rättade lite grejer. Älskar när de gör det för då vet man att dem tittar på en och ser att man kan utvecklas.

        

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

Åååå hon e så sjukt bra, underbar koreografi. Och du är på väg att bli precis som hon, finns tusen likheter!..., jag blev så grymt imponerad av dig senast du var här, du har verkligen fått till dina linjer och och ser väldigt lång och ståtlig ut när du dansar! Jag håller alla mina tummar för dig och sommarens audition!!!



KRAM!

2010-05-29 @ 17:44:32
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com
Postat av: Marie

Åhh vilken duktig dansare och för att inte snacka om koreografin, jag blev alldelse tårögd. Håller med föregående talare och vi här hemma håller alla tummar vi har för dig. Du är så härligt målinriktad och vi tror verkligen på dig!!



Pussar o kramar mamma!!

2010-05-30 @ 20:32:13
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0