torsdag

Herregud det är redan torsdag? Vart tog denna vecka vägen undrar jag? Men skönt att det snart är helg igen, och ytterligare en vecka närmare vår och sommar.
Min dans vecka har varit totalt upp och ner. Började halvbra i måndags som alltid när man haft ett litet uppehåll. Fortsatte med en urusel tisdag, gick verkligen sjukt sjukt dåligt på baletten och fortsatte ganska dåligt på jazzen med. Igår däremot gick det superbra. Eller iaf godkänt på baletten men moderna med Val var verkligen underbar. hade så sjukt mycket energi i kroppen och kunde verkligen jobba ordentligt i uppvärmningen och satte diagonalen på första försöket. Koreografin gick med underbart och kände mig supernöjd efter klass. Det är verkligen konstigt det där hur det kan vara så upp och ner hela tiden och går kände jag verkligen att det skulle bli bra för jag var så pigg i kroppen och hade så mycket energi. Brukar faktiskt av någon konstig anledning bli så när det gått dåligt på jobbet. Jag har väl en massa frustration som måste ut då.
Idag får vi hoppas på en likadan dag som igår, och framförallt önska mig lycka till på streeten. Det behövs alltid.


Kommentarer
Postat av: Marie

LYCKA TILL!

2010-03-11 @ 12:55:16
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0