Torsdag

Yeeej det gick bra idag. Är så konstigt det där har alltid en bra dansdag och sen efter en dålig kan aldrig vara två i rad. Men idag gick det bra. Var pigg i kroppen och jazzen satt om en smäck både uppvärmning och koreografi. Kände att jag hade kontroll under koreografin med vilket händer väldigt sällan. Fick reda på att Therese är gravid med, kul för henne men dåligt för mig eftersom jag gillar henne så mycket och hon är lärare på de två skolor jag tänker söka till hösten.
Streeten sen gick skitbra herregud när gjorde det det senast? Kan ha berött på att jag älskar Carmel Kösters stil som vi hade idag, riktigt tung och beatig om ni kanske förstår haha. Så gick hon igenom koreografin sakta och noggrant så man verkligen kunda sätta stegen. Ska försöka hitta låten med för den var så sjukt skön! Kan garantera att jag kommer ha fetstora blåmärken på knäna imorgon, eftersom allt vi gjorde var på golvet i början. Härligt när man ska ha shorts på sig om några dagar!

Imorgon blir det jobb på hemfrid, ska bli kul :) Får spendera en dag med Oline iaf. Sen hem städa, laga mat och packa lite. På lördag ska ja träffa Emma en stund på stan, vi tänkte ta en liten shoppng runda på söder. Kul att pasa på när hon ör i Sthlm. Sen på eftermiddagen kommer mami, papi och Elina <3 och sen är det BARCELONA!

                

Kommentarer
Postat av: emma

så synd att du blev sjuk :( hoppas du hade det bra i barcelona :)

2010-04-01 @ 12:26:10
Postat av: Anastasia

carmels låt var: fagget fairys - all i want. om du inte redan har hittat den :)

2010-04-21 @ 16:43:51
URL: http://inanothertown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0