tisdag

Har en solbränd axel efter mysigt parkhäng idag med Sirpan min lilla gulleplutt. Det var lite disigt och blåste så jag hann inte riktigt märka att solen tog. Becci joinade oss en lite stund med. Har sett så sjukt mycket studentfak idag och igår, awhh blir så nostalgiskt då. Sitter och längtar tillbaka till min alldeles underbara student. Kan inte riktigt fatta att det är tre hela år sen jag tog studenten själv. Helt sjukt! Tiden har gått så fort men ändå känns det så länge sen man gick i skolan. Förhoppningsvis kommer jag gå i skolan igen till hösten. Saknar det lite det där att ha klasskompisar, skolavslutingar och grejer och att gå en dansskola måse ju vara det bästa, man slipper plugget och gör bara det roliga hela dagarna :)

imorgon blir det Sirpan igen och på kvällen en rolig överraskning för en god vän :)

Love summer!

                



                
                                      Från min student en av de finaste dagarna i mit liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0