söndag

Imorgon börjar det.. den fruktade fruktade ackis audtion. Jag får ont i magen, mår illa och får ont i huvudet bara jag tänker på det. Jag vill så gärna, såå gärna komma in i år. Min största rädsla är att jag får värsta blackouten och åker ut efter första steget. det får bara inte hända. Min andra rädsla är att tekniken inte räcker till i år heller och att jag åker ut efer andra steget som förra året. JAG VILL KOMMA TILL TREDJE I ÅR!! awwhh ja ja, imorgon klockan fem smäller det! Då ska jag kicka ass!

Midsommar var iaf sååå fin, kunde inte bli bättre väder under helgen. Det finns nog ingenting som slår en småländsk midsommar, det var såå fint. Bilder kommer imorgon. Nu ska jag lägga mig för jag kan nog behöva det, kommer väl antagligen drömma mardrömmar inatt, fy fasen!

Kommentarer
Postat av: Nathali

Lycka till! Hoppas att du kommer in! :)

2010-06-28 @ 10:23:11
URL: http://inmyhappyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0