onsdag

JAA jag gick vidare :) yes. Nu ska jag kämpa för mitt liv imorgon! Jag ska ska ska komma in i år!

Två andra trista saker som hände ikväll. portugal åkte ut ur VM :( fan fan fan mitt favvo lag som jag har hejat på mer än sverige nästan i typ tio år. fan! och det värsta var att de åkte ut mot mitt andra favortit lag efter portugal som är spanien :( fan varför skulle de två bästa lagen i hela VM spela mot varandra för?? awhhh så surt. Men nu är det spanien jag hejjar på i fortsättningen. Go Spanien go Spanien!

Den andra helt sjuka grejen jag fått reda på precis är att Hultsfred lägger ner :( Aldrig mer hultan. Hur sorligt är inte detta? Jag som är uppvuxen på Hultsfredsfestivalen, jag var ju för fasiken där första gången nä jag låg i magen och min pappa seplade på stora scen. vad kommer hända med Hultsfred nu? Den lilla skit staden kommer ju försvinna från kartan. det här är ju verkligen hemskt. jag hade verkligen velat gå en gång till bara en gång. förra året var första året jag inte var typ i hela mitt liv bara för att det krockade med audition och likadant i år. Nu kommer jag aldrig mer få chansen :/ sorligt. Om jag bara hade fått åka ett år till, buhu. ja man får tänka tillbaka på alla underbara minnen jag har därifrån, fy fasen på den tiden när ALLA åkte på hultan, det var slutsålt och System of a down, broder daniel och Nine inch nails spelade samtidigt som de var mina största idoler. <3


                       

                       

                       

                        

                        

                        

                                      

                        

                        

Fan vad jag kommer sakna detta! BUHU! Ja ja, nästa år får det väl bli peace and love då, eller way out west.
Men ändå, hultsfred kommer alltid vara det bästa för att det är vad jag är uppvuxen med. Blir väl så när man bor två mil därifrån och alla verkligen alla alltid gick på festivalen. det var ju årets höjdpunkt. I'm gonna miss ya!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja usch vad sorgligt detta besked blev, fy...( Och som sagt du har varit med ändå sedan du låg i mammas mage...



Go for it Johanna♥ nu vi håller tummarna så de blöder...)



Kramar mamma!

2010-06-30 @ 10:43:18
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0