torsdag

Idag gäller det! Idag smäller det, jag SKA gå vidare, jag måste gå vidare. Jag kan ju inte stana på samma placering som förra året! Det får bara inte hända! Idag är det jazz och street och jag ska ge ALLT på jazzen för att visa att det här är mitt år! Det sjukaste är att både moderna och baletten igår gick jättebra! och då var jag ändå i den första gruppen som jag hade fasat för! Det är nämligen så att man blir indelade i grupper efter sitt nummer som man får och eftersom jag hade det näst lägsta numret kom jag i första gruppen vilket betydde att jag fick visa upp allting först för juryn utan att träna på det som de andra kunde göra vid sidan om när vi visade upp! Men det gick grymt bra! Jag satte allting och gjorde nog inte fel på en enda sak. Kände t.o.m att jag kunde njuta av hela grejen, jag tyckte för första gången i hela mitt liv att det var kul att vara på audition och jag var fakiskt inte nervös! Så nu hoppas jag sååååå mycket att det ska hjälpa mig till att ta mig till tredje steget i år! Det bara måste gå! I'm gonna kick some ass today!


                       

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

sjuuukt vad jag håller tummarna för dig!!! Det låter helt underbart, jag hoppas innerligt att du går vidare!! Du är grym!!

2010-07-01 @ 17:17:49
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0