torsdag


               

               

                
                         Bilder från helgen när vi var ute hos Jonatans bror och badade




Snart har en hel vecka förflutit sen ackis audition var över. Det har gått så fort men samtidigt otroligt sakta. Jobbet är såå segt, händer ingenting. Jag lyssnar på radion, sorterar, har intervjuer och försöker få tiden att gå. Det är alldeles tomt och tyst, de flesta är på semester. Nästa vecka kommer Oline tillbaka iaf, då har man någon att luncha med. jag lngtar till vecka 32 då jag äntligen får vara ledig! Nicke och jag sitter oh kollar lite på resor, vore skönt att bara komma bort!

I helgen åker vi iaf hem, eller ja Nicke kommer vara hemma i tre veckor under sin semester, jag atr tåget tillbaka på söndag. men det ska bli skönt. Träffa mamma och pappa som varit på Kreta i två veckor, bli ompysslad och nuta av sommar småland. Hoppas det inte går för fort bara, det lär väl säga svisch så är jag tillbaka på jobbet igen måndag morgon :/ Man valde ju verkligen rätt sommar att inte ha någon semester, det är då för väl att vi iaf har air conditioner på jobbet annars hade jag aldrig stått ut! Våran lägenhet är såå varm, det är minst 50 grader här inne när man kommer hem, otroligt jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0