torsdag

Fy fasen vad jag är glad att den här audition dagen är över. Jag var så fruktansvärt nervös imorse, var så rädd att allt skule gå åt helvete. Det är ju nu det gäller, det är nu det avgörs. Jag vågar inte ens tänka på imorgon det kommer bli den mest nervösaste dagen i hela mitt liv tror jag. Först jazz prov sen solo och intervju och sist resultat! Fy fan får ont i magen när jag bara tänker på det.
Idag hade vi balett och modernt med elva pers i juryn, awhhh Karl&Knut är med i år också, fy fan man dör lite av nervositet när ens idoler sitter och bedömer en! Jag hamnade iaf längst fram på stången i baletten mitt framför juryn, liiite nervös jag var då. Gick ok, lite fel här och där men det gjorde säkert de flesta. Alla grejer sen på glvet gick bra, inga stora fel eller blackouter. Men å andra sidan var det ingen annan som gjorde det heller. Vi har ju fått övningar under veckan som vi vet att vi skulle visa upp så alla har ju övat till tusen för att allt ska sitta, och det märktes! Alla var så jävla bra! Fy fan jag är glad att jag inte sitter i juryn, det är så jämt så det är otäckt.
Moderna sen gick också bra faktiskt, där har man iofs ingen aning om vad de tittar på men jag satte alla grejer och koreografin. Kände att jag kunde ha lite utstrålning med i koreografin. Men vad fasen, det här kan gå HR SOM HELST. Ställer nog in mig mentalt på att inte komma in. Det är bättre så, så får det bli en positiv överraskning om jag nu gör det.
Här kommer iaf det klara solot, nu jävlar ska jag göra det bra med!

                    

Kommentarer
Postat av: Marie

Ahh Johanna for mig ar du bara bast. Mina tarar bara trillade nar jag sag det, du ar sa fin och gor det sa bra...) Massor av pussar o kramar!!! Jag haller tummarmna stenhart och vi tror pa dig stenhart...)



Mamma o pappa!!!

2010-07-08 @ 22:25:31
URL: http://[email protected]
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

Åååååå fina du, gåshud här och högsta poäng :)

Så himla mycket fina steg, inlevelsen är total, känslan, låten, det här kommer gå bra det!!! :D



KRAAAAAAAAAAAAAAM och all LYCKA till nu!

2010-07-08 @ 22:52:44
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0