tisdag

awhh blir så sur, försöker lägga upp världens finaste koreografi ifrån gårdagens sytycd, men det vill inte. Det verkar som de spärrat alla klipp så det inte går att kopiera! awhh, men sjukt fin var den, går ju att söka på so you think you can dance och Kent. Så fint och kyssen i slutet gör ju så man får rysningar.

För övrigt har min hatade hatade hosta kommit tillbaka igen. Fy fasen vad jobbigt det är, hostar verkligen sönder mina lungor. Det började igen förra helgen men då köpte jag hosmedicin och då gick det nästa över direkt. Men så efter att jag vart ute och sprungit i måndags så kom det tillbaka. det är inte kul! Den jävla hosmedicinen kostade ju 100 spänn med och räckte typ i två dagar så jag är ju inte supersugen på att gå och köpa en flaska till direkt.

Igår hade vi iaf världens mysigaste tjejmiddag. Oline och jag åkte ut till Maja på Lidingö efter att vi slutat jobbet. Där hade undebara Maja fixat världens godaste middag till oss. Satt ute i trädgården hela kvällen och åt middag, drack vin och sen åt god efterrätt. Såå mysigt :) En riktig sommarkväll.

Nu har jag bara sju jobbardagar kvar på Hemfrid innan jag äntligen får lite ledigt. Det är så sjukt segt på jobbet, allt är helt dött. Jag får typ fem mail om dagen till skillnad från i våras då jag kunde få typ 50 på en dag. Oline och jag fördriver tiden med att titta på sjuka youtube klipp och snacka skit. Nä vi är faktiskt seriösa mest, men det blir såå sjukt segt ibland. Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det lite Mia och Klara avsnitt innan sytycd börjar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

den koreografin är jag också HELT såld på. Fantastisk! :) vad ska du göra i höst johanna? Hoppas allt är bra med dig. kram Tess

2010-08-08 @ 11:01:53
Postat av: Tess

den koreografin är jag också HELT såld på. Fantastisk! :) vad ska du göra i höst johanna? Hoppas allt är bra med dig. kram Tess

2010-08-08 @ 11:02:32
URL: http://theresiast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0