Fredag

Nu är jag klar. dagen har gått bra över förväntan faktiskt. Var sjukt kul på jazzen alla var så peppade!
Solot gick skakigt men bra, jag var sååå nervös. Intervjun gick också bra, kändes som jag skakade på rösten dock av nervsitet, men jag tyckte jag gav bra svar. Fick ganska många fågor med tanke på vad de andra har fått, undra om det är bra eller dåligt? Ja ja nu är det bara väntan kvar :/ Awhhhh jag vll det hr så mycket, det måste gå det bara måste gå!

Den här låten får säga vad jag vill ha sagt till juryn just nu!

 

Kommentarer
Postat av: tess

asså jag blev förvånad när inte du kom in! du har vekligen utvecklats . jag har sett! så jag tycker du är värd en plats! men nästa å¨r så jävlar så kör du gumman!skittr¨kigt at du inte kom in!:( men tack puss o kram

2010-07-10 @ 00:16:57
Postat av: Johanna

tack Therese, vad gulligt! Det sjukaste var att jag faktiskt trodde jag skulle komma in i år, men ja ja jag var inte vad de ville ha i år. Men som sagt jag kör ett år till så nästa höst syns vi ;)

2010-07-12 @ 22:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0