torsdag

Igår efter dansen som för övrigt gick super igår (så otroligt irriterande att alla mina dansdagar inte kan gå så bra som igår, det är så upp och ner) så började jag fila på min mållista med dansen nu i vår för utvecklas så mycket som möjligt. Denna vår ska jag VERKLIGEN försöka jobba med alla punkter då kommer det här bli superbra :)

* Jobba fokuserat och maximalt på alla klasser så jag får ut det mesta av alla övningar
* Ta fler balettklasser och jobba upp styrkan i alla tunga ben övningar
* Träna upp mina vadmuskler efter klass så jag orkar alla relevè och balansövningar
* Bli strarkare i mage, armar och rygg
* Jobba med mitt självförtroende och inte se alla som är bättre runt mig hela tiden utan fokusera mer på MIG
* Bli bättre på att ta koreografier snabbt och inte blockera mig när jag blir nervös eller tappar bort mig
* Stretcha, strecha, strecha och bli VIG



Och ja jag är perfektionist och i vår ska jag bli så jävla bra så är det bara! Idag blir det street med Cherie Hampton och äntligen jazz med Therese Carlsson :) yeej

Kommentarer
Postat av: Marie

Johanna du är verkligen målinriktad!!! Jag/vi tror på dig och vi vet att du kommer att lyckas.

Kämpa på!!



Vi älskar dig!

2010-01-21 @ 14:39:45
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0