lördag

GOTT NYTT ÅR kära bloggläsare who ever you are!
Ja så då var det äntligen ett nytt år. Känns härligt faktiskt. 2009 var väldigt mycket upp och ner både glatt och deppigt. 2010 ska bli såå mycket bättre! Har kämpat så hårt med dansen nu i både i våras och under hösten. Ska njuta en massa mer av dansen i vår och av alla underbara koreografer som jag ska ta klasser för! Shit vad jag längtar till april när Karl&Knut kommer till ackis. :)

Nyår iaf firades ute i Solhult utanför Frödinge precis som förra och förrförra året med glada vänner som jag inte sett sedan i somras. Det var mycket trevligt med nyårsbuffè, tävlingar och musik. Det blev dock en ganska lugn kväll för de flesta men som sagt väldigt trevlig. Min gamla musiklärare från högstadiet var även där och tjatade på mig att ta upp musiken igen. Han tyckte jag borde ta upp gitarren och sången igen, och visst saknar jag det otroligt mycket men det finns liksom ingen tid när jag satsar på dansen nu. Och om jag skulle göra det skulle det mest bli för skojs skull, för musiken är ingenting som någonsin har försökt att satsa på. Det får bli dansen för min del det är alltid det som lockat mest, men nu när jag fått en synt i juklapp måste jag verkligen börja spela mer, jag fick ju trots allt både mvg i musik och musikstipendie av anders när jag slutade nian så lite kanske jag ska lyssna på honom ;)

Nu är det bara några få lata dagar kvar här i småland innan man beger sig av hem till stockholmo. Och jag börjar redan sakna det, stockholmo alltså. T.o.m jobbet saknar jag ibland eller ja kanske inte jobbet i sig men alla underbara jobbarkompisar. Men när man väl är här får man ta vara på allt så mycket man bara kan. Och jag njuter verkligen av att vara här med familjen så sjukt mysigt. Och vara ledig såklart jag ääälskar ju att sova och ha långa sovmorgnar. Men om mindre än en vecka är det dags för jobb igen. Och sen är det födelsedag som gäller, 22 bast fy fasen, när gick jag och blev så gammal?
Nähä nu blir det några fler sidor läsning i underbara snabba cash, för ja den är verkligen så bra som alla säger.

               
                                                                Bild från julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0