måndag

Oj, oj oj vilken sjuukt seg dag. Är fortfarande sjukt trött efetr helgen och är helt dåsig i hela kroppen. Sitter och funderar på om jag verkligen ska åka iväg på dansen idag eller om jag ska åka hem och lägga mig och sova i soffan.

Det blev iaf en riktig myshelg fastän jag var själv när Nicke var iväg i Vemdalen och åkte skidor.
Fredagen spenderade jag själv hemma och tog det lugnt, kollade på film och föråt mig på en massa godis.
I lördags var jag duktig och städade hela lägenheten innan jag drog iväg på kvällen för att käka middag med vännerna och fira Malins födelsedag. Blev riktigt lyckat på restaurangen Vurma på östermalm. God mat, gott vin och underbara vänner gjorde kvällen. Några av oss fortsatte sedan kvällen på cafè opera och shakade rumpan till de stängde. Jag spenderade sen natten hos lillmamman Becci och hennes Jonatan eftersom hon inte tyckte jag skulle åka hem själv så sent till en tom lgh, himla gulle.
Söndagen spenderade jag sen hos Becci och Jonatan, hade ju vart lite trist och sitta hemma själv på alla hjärtans dag. Vi började med en brunch på kungsholmen och på eftermiddagen fixade Jonatan middag till oss och becci och jag myste i soffan med en massa gamla nostalgikort.
Drog mig iaf hemmåt vid sju tiden och väntade på Nicke som skulle komma hem. Hann med lite mackor och temys när han kommit hem med sen.

Bilder kommer när jag orkar slänga in dem i datorn. :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Verkar ha varit en mysig helg! Tur att Becci tar hand om dig när Nicke åker iväg ifrån dig... Och äntligen stavar du till lugnt (rätt, alltså) hihi... Man är ju inte svenska lärare för intet.



Kram på dig hjärtat!

2010-02-15 @ 22:11:52
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0