tisdag

Sitter här alldeles slut i soffan. Gick upp vid fem imorse för att lämna barn på dagis och skola och åkte därefter direkt till min egen skola för att även idag ha en klass afro precis som igår. Så skönt för oss som inte är med i föreställningen vi har bara en klass om dagen hela veckan då vi får välja mellan afro och modernt. Jag väljer självklart afro beacause I love it!

Igår kväll träffade jag finaste Maja som flyttade till London i september och nu är hon hemma på jullov. Så fint och se henne. Vi mötte upp Oline och gick och åt på Vurma på Östermalm för att sedan vandra bort mot ackis och kolla på föreställningen. Så fina alla var, jag är så stolt över mina fina och duktiga klassisar, you rocked!

Om en stund kommer Becci och Maja hit, vi ska ha lite glöggmys och prata ikapp om all som hänt i höst. Lovely!

Nu lite bilder från i torsdags och lussespex rep!

     I träningsrummet innan, Alex prövar Therese löshår. Haha!
                 

                  

                              Repar Adriennes scen
                 

                  

                 

                                          Bitchbordet
                 

                 

                                 Rep i studio fyra
                 

                 

                 

                 

         Här är klockan ca halv sju på morgonen och vi är rääätt trötta!
                 

                                 Tina aka Tingeling
                 

                 

                                 Haha ledsen Niklas
                 

                               behind the scene
                 

                 

Lite biler lånade från Jackie och Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0